loading...
تجارت الکترونیک
امیر بازدید : 12698 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (40)

 

آشنایی با سامانه معتبر و سودآور یواینوست

 تا %20 سود ماهیانه

دوستان عزیز سلام

امروز می خواهم یک فرصت درآمدزایی فوق العاده را خدمت شما معرفی کنم.لطفا چنددقیقه برای خواندن این مطلب وقت بگذارید، مطمئنا پشیمان نخواهید شد.به شما قول می دهم این بهترین فرصت درآمدزایی است که تاکنون به شما معرفی شده...

اما قبل ازهمه چیز خیلی مختصرمی خواهم درموردخودم وتجربیاتم مطالبی رابیان کنم،در آینده مطالب بیشتر و خیلی مفید تری را به شما دوستان ارائه خواهم کرد:

من امیر هستم وچند سالی هست که درزمینه تجارت آن لاین تحقیق می کنم.ودر این زمینه به نتایج بسیارجالب ومفیدی دست پیدا کردم،که درمطالب بعدی بطورمفصل به آن خواهم پرداخت. اما چرا تجارت آنلاین؟؟؟

اگر شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید.هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از تجربیات ما می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به سرمایه گذاری خیلی زیاد، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید.

هنوز هم برای بسیاری ازمردم بخصوص داخل ایران درآمداز طریق اینترنت مساله ای عجیب وبیگانه می باشد­.حتی بسیاری ازمردم زمانی که اسم درآمد اینترنتی می آید آنرا به دید کلاهبرداری نگاه می­کنند،ولی دوستان همین قدربدونید که امروزه افراد زیادی ازطریق اینترنت به درآمدهای بسیاربالا دست پیدا کرده اند،درآمدهایی که حتی درخواب هم نمی­توانید به آن فکرکنید.

ممکن است تا کنون بارها این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که چگونه بعضی افراد به درآمد های بسیار عالی و باور نکردنی از دنیای اینترنت می رسند؟درحالی که ما هم همین را می خواهیم و تلاشمان را هم می کنیم ولی بازهم از وضع فعلی مان راضی نیستیم!!!

درطول این مدت نظرات بسیاری را در این مورد بررسی کردم و اینجا می خواهم کمی در مورد  دلایل ناکامی دراین تجارت صحبت کنم:

*دلیل اول  را در خودمان باید جست وجو کنیم چرا که اغلب مان صبور نیستیم و می خواهیم راهی که دیگران طی چند سال رفته اند، ما در چند ماه  برویم،و از راه هایی استفاده می کنیم که آخرش جز ضرر و زیان مالی نیست!

*دلیل دوم این است که اغلب مان به محض این که راهی برای کسب درآمد معرفی می شود بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل واردش می شویم و بعد از مدتی از این که نتیجه دلخواهمان را نگرفته ایم ناامید شده و دورش را خط می کشیم؛ اما یادمان باشد اغلب زمانی راهی را رها می کنیم که تا موفقیتمان چند قدم بیش تر نمانده است!

* دلیل بعدی اینکه فقط برای سرگرمی و شاید از سر بی کاری یا بی حوصلگی به این کار روی آورده اید.این کار هم همانند بقیه مشاغل یک شغل پول ساز و با پرستیژ محسوب می شود،لازم نیست برای کسب درآمد هر روز صبح به اداره،مغازه یا هر جای دیگر مراجعه کنید،بلکه می توانید درخانه و پشت کامپیوتر به درآمدهای ایده آل برسید.پس این تجارت را کاملا جدی بگیرید.

*مسئله بعد اینکه به هیچ وجه سر خود را شلوغ نکنید، با کمال تعجب می بینم که برخی افراد در 20 یا 30 سایت اکثرا نامعتبر عضو شده و ادعا می کنند که درآمد بالایی دارند،یک فرد حرفه ای به جای 20 یا 30 سایت نامعتبر در 4 یا 5 سایت معتبر فعالیت و با خیال راحت در همه آنها سرمایه گذاری می کند.دقت کنید که پس از گذشت مدتی و توسعه فعالیت شما در یک سایت شما هرگز زمان کافی برای 20 یا 30 یا حتی 10 سایت نخواهید داشت و بطور حتم در همه آنها شکست خواهید خورد.

لازم به توضیح است که بنده هم مانند بسیاری ازشما ها درسایت های تبلیغات کلیکی عضو هستم،سایت های مثل تئوباکس،آسمان باکس،نئو باکس وغیره ودراین سایت ها درآمدنسبتا خوبی هم دارم ولی باید عرض کنم که درآمد دراین سایت ها کمی زمان بر بوده ونیز سقف درآمدی پایین ومحدودی دارند(به جرأت و با مدارک وشواهد می گویم که ازبین سایت های تبلیغات کلیکی تنها چند سایت انگشت شمار وجود دارند که برای کسب درآمد مناسب هستند و متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به اعتبار این سایت ها وفقط جهت کسب درآمد شما را به عضویت در سایت های نامعتبر تشویق می کنند ،من در مطالب آتی دلایل خودم را به تفصیل بیان خواهم کرد) بنابرین مدت زیادی راصرف جنبه های دیگرتجارت آن لاین کردم،ازتجربیات دوستان خوبم استفاده و به نتایج بسیارجالب وامیدوارکننده رسیدم:

اما تجارت الکترونیک به راستی چیست و انواع مختلف تجارت الکترونیک به راستی چه هستند؟

دامنه تجارت الکترونیک بسیاروسیع می باشد ازتولید و فروش نرم افزار یا محصولات گرفته،سایت های تبلیغات کلیکی،هایپ،خدمات طراحی وب سایت وارائه سروروهاست و دامنه،بازار فارکس وغیره که از دامنه این مبحث خارج است،لکن درمورد بعضی ازآنها توضیح مختصری خواهم داد:

1- طراحی یک نرم افزار وفروش آن که نیاز به تخصص در برنامه نویسی دارد پس کار هرکسی نیست.

2- راه اندازی یک وب سایت فروش محصولات اینترنتی که نیاز به تجربه،اطلاعات،حوصله وغیره دارد پس باز هم کار سختی می باشد.

3- هایپ:هایپ در اصطلاح لغوی به سایت های سرمایه گذاری می گویند که ادعا می کنند به سرمایه شما روزانه،هفتگی یا ماهانه سود بسیار بالا و غیرمعقولی می دهند.(مثلا روزی 2% ، 5% ، 10% ویا حتی 100% که اصلا با عقل جوردر نمی آید)اکثر این سایت ها ادعای فعالیت در بازار بورس وفارکس رادارند واغلب مدارک وشواهد جعلی برای اثبات ادعای خود وقانونی بودن شرکتشان ارائه می کنند که دروغی بیش نبوده وصرفا از طریق انباشت سرمایه مدت اندکی سود کاربران را پرداخت کرده و ناگهان یک شبه با سرمایه مشتریان ناپدید می شوند.عمر اغلب این سایت ها بیشتر ازچند ماه نیست.متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل وسوسه انگیز بودن این سایت ها درآن سرمایه گذاری کرده و ضررهای مالی وروحی روانی فراوانی را متحمل می شوند.پس بخاطر خدا از همه شما برادران و خواهرانم خواهش می کنم که تحت هیچ عنوان فریب این سایت ها را نخورید.

یک اصل مهم:هرگز بدنبال یک شبه پولدار شدن نباشید

خدمات طراحی وب سایت،ارائه هاست و دامین:این روش هم نیاز به اطلاعات تخصصی درزمینه طراحی وب سایت و مسائل مربوط به آن دارد که نیازمند مدت ها  آموزش و زمان می باشد.

فارکس(Forex): که حتما نام آن بگوشتان خورده است عبارت است ازفعالیت دربازار جهانی خرید و فروش ارز(Foreign Exchange)که اولا حداقل نیاز به یک سال تجربه داشته،دوما سرمایه بالایی نیاز دارد،و سوما ریسک بالایی هم دارد پس انتخاب با شماست که در آن فعالیت بکنید یا نه...

پس برای کسب درآمد خوب و مطمئن چه بکنیم؟

دراینجا سعی درمعرفی روش هایی دارم که دارای چند ویژگی باشد:

1-اکثرقریب به اتفاق افراد با اطلاعات پایین قادر به انجام آن باشند.

2-درآمد بالایی داشته باشد.

3- به سرمایه خیلی بالایی نیاز نداشته باشد.

4-زمان رسین به درآمد درآن خیلی طولانی نباشد.

5- پرداخت و دریافت پول به آنها ساده باشد.(بسیاری از سایت های درآمد زایی به حساب هایی مثل پی پال،پیزا،وکارت های اعتباری بین المللی پرداخت دارند که کار کردن با آنها برای ایرانی ها دشوار و هزینه بر می باشد)

جهت آشنایی با پی پال کلیک کنید

جهت آشنایی با حساب پیزا کلیک کنید

6-و مهمتراز همه روشی مطمئن با ریسک پایین باشد.

واما معرفی سامانه(یو اینوست) UINVEST

از میان همه روش ها تصمیم دارم روش جدیدی را به شما معرفی کنم که هر 5 ویژگی فوق را دارا باشد.به احتمال زیاد اطلاعات چندانی راجع به این روش ندارید اما همین قدر بدانید که هم اکنون افراد زیادی ازطریق این روش به درآمد های خوبی دست یافته اند.

دراین روش شما سهامی را خریداری می کنید وماهانه بابت خرید سهام سود دریافت می کنید،درضمن می توانید سهام خود رافروخته و پول آنرا نقدا دریافت کنید.از طریق عضو گیری هم پورسانت قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

شاید در نگاه اول سوددهی در این شرکت بنظرخیلی بالا نباشد اما اولا سود آن مطمئن وتضمین شده است و مانند بسیاری از شرکت های کلاهبردار بی در و پیکر نیست و دوما با اندکی صبر ازطریق روش ها و استراتژی های متنوع این شرکت به درآمد خوبی خواهید رسید.

اما یکی از شرکت های معتبر و با سابقه که فعالانه در این زمینه مشغول بکار است شرکت یو اینوست(uinvest) می باشد و بنده به دلایل بسیاری این شرکت را انتخاب و به شما هم پیشنهاد می کنم.من خودم چند ماه است که دراین شرکت مشغول بکارهستم،ولی چند تن ازدوستان بنده که چند سال است دراین شرکت کار می کنند به درآمدهای چشمگیری دست یافته اند.(تا 2000 دلار در ماه)

این شرکت واسطه بین سرمایه گذار و شرکت های تجاری می باشد که عمدتا در اروپای شرقی فعالیت می کند.یعنی برای سهام یک شرکت سرمایه گذار پیدا کرده و درصدی را به عنوان پورسانت می گیرد.

اما چرا UINVEST؟

درتمام روشهای درآمد زایی که راجع به آن بحث شد ایراداتی وجود داشت اما در این روش:

1- شما در شرکتی بسیار مطمئن با سابقه 6 ساله سرمایه گذاری می کنید.

2-همه افراد قادر به سرمایه گذاری در این شرکت هستند.

3-برای شروع نیاز به سرمایه بالایی ندارید(حداقل 11 دلار)

4-سود ماهانه تضمین شده(بین 10 تا 20 درصد در ماه) و حتی بیشتر

5-پرداخت پورسانت عالی بابت عضو گیری

6-واریز و نقد کردن پول در آن بسیار راحت است

اما ویژگی های UINVEST

·        6 سال سابقه کار

·        دارای مجوز فعالیت یا همان پروانه کسب از کشور اکراین و آمریکا(جهت مشاهده دفاتر شرکت ، مجوز فعالیت و دفاتر شرکت کلیک کنید)

·        این شرکت در آمریکا ، اکراین و چندین کشور دفتر دارد که شما با وقت قبلی می توانید از آنها بازدید کنید.(افراد بسیار زیادی از جمله ایران از دفتر شرکت بازدید کرده اند)

·        روزنامه مالی معتبر دیلی فاینانس در مقاله ای به بررسی این شرکت پرداخته.جهت مشاهده کلیک کنید.

·       دریافت و پرداخت پول به ریال ، پیزا ، ویزا کارت ، مستر کارت، حساب های بانکی(اکثر کشورها به جز ایران) که در بین سایت های درآمد زا بی سابقه بوده وحاکی از اعتبار بالای این شرکت است.

·        پرداخت پول نهایتا تا 48 ساعت(تا الان تمام پرداخت ها بدون تاخیر انجام شده)

·        پرداخت بیش از 60 میلیون دلار به کاربران تا این لحظه

·        تنوع قیمت سهام از 11$ تا چند هزار دلار،البته میزان سود هر سهم با سهام دیگر متفاوت است.(جهت مشاهده جدول کامل سهام باید ثبت نام کنید)

·        سود سهام بین 10 تا 20 درصد بوده و گزینه های بسیاری برای افزایش درآمد شما وجود دارد.لازم بذکر است که هر سهم درصد سود مختص بخود را دارد.

·        شما در هر لحظه که اراده کنید می توانید سهام خود را فروخته و  وجه آنرا نقدا دریافت کنید،پس می توانید علاوه بر سود ماهانه روی قیمت اولیه سهام هم سود کنید.

·        پورسانت جذب نفرات مستقیم بین 4% تا 15% می باشد که هر چه میزان فعالیت و رتبه شما بالا رود این سود بیشتر می شود.

·         پشتیبانی بسیار عالی و 24 ساعته.سایت این شرکت دارای سیستم چت آنلاین می باشد که شما در هر لحظه می توانید با ادمین سایت و دیگر کاربران حتی کاربرهای ایرانی چت کنید.

·        دارای گواهینامه های تایید امنیت و هویت از شرکت های معتبر.

·        و بسیاری ویژگی های دیگر که تا وارد این شرکت نشوید برای شما روشن نخواهد شد.

اما نکاتی که در کارکردن با این سایت باید دانست:

  •  سود سهام دقیقا یک ماه پس از خرید سهم به حساب شما واریز می شود.
  • تعداد سهام خریداری شده در این شرکت محدودیتی ندارد.
  •  شرکت 10% از سود شما را بعنوان کارمزد دریافت می کند.مثلا اگر شما یک سهم به ارزش 800 $ خرید کرده اید و سود ماهانه این سهم 150 $ باشد،شرکت ماهیانه 15 $ از آنرا بابت کارمزد از شما دریافت می کند.

و نکات تکمیلی دیگری که پس از سرمایه گذاری بطور کامل به شما آموزش خواهم داد.

جهت مراجعه به بخش آموزش اینجا را کلیک کنید

دوستان بدلیل اینکه کار با این شرکت کمی پیچیده و نیاز به تجربه دارد سعی کنید گام به گام با آموزش های ارائه شده پیش بروید.

 

 

جهت ثبت نام در سایت یو اینوست اینجا را کلیک کنید

 

 

از آنجا که بخاطر جلوگیری از طولانی شدن مطلب برخی از نکات را در مورد این شرکت بیان نکردم،لطفا درصورت ایجاد هرگونه سوال یا ابهام از طریق قسمت نظرات یا تماس آنرا مطرح بفرمایید.

ایمیل:       safe.ebiz@gmail.com

شماره تماس:      09388782983  

ودر پایان ما را از نظرات سازنده خود بهرمند کنید.

لطفا قبل از ارسال نظر حتما تمامی آموزش ها و مطالب سایت را کامل مطالعه کرده و حتما در قسمت نظرات ایمیل صحیح خود را وارد کنید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشید در تاریخ 1392/06/30 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وخداقوت / دوست عزیرچطوری میشه حساب پی بال را ایجاد کرد میشه روشش روبه من یاد بدین چون اولین مرحله کارهای اینترنتی حتما باید بتونم انجامش بدم .حالا ازسم فیترشکن تا نحوه اموزشش رواگه زحمتی نیست بصورت عکس واسم ارسال کنید .خیلی ممنونم .ضمنا اگه بتونم حساب بازکنم خیلی مشتاقم که توی این سایت نیزثبت نام داشته باشم

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1392/05/20 و 8:59 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سوالی که برای من پیش اومده درمورد راههای واریز و برداشت پول به این سایت هست
موقع شارژ حساب تو اون فسمت چند تا گزینه هست از جمله پرفکت مانی و پیزا و .... چه اصراری دارن که همه از طریق اون قسمت other یا همون روش fp شارژ یا برداشت کنن؟
یعنی اگر کسی فرضا" 70 دلار پرفکت مانی داشته باشه نمی تونه خودش به طور مستقیم و بدون واسطه حسابشو تو سایت یو اینوست شارژ کنه؟
پاسخ : سلام
دوست عزیز دلیل این مسئله را در نظرات همین قسمت و پست های بعدی در همین و بلاگ کامل توضیح دادم.لطفا دقیق مطالعه فرمایید.
اما بطورمختصر بگم که سایت نقل و انتقال پول رو ازطریق بانک لیبرتی ریزرو انجام می داد که بعد از بسته شدن لیبرتی ریزرو، مجبور شد فقط بطور موقت از FP برای نقل و انتقال پول استفاده کنه که خوب مشکلات زیادی بهمراه داشت.
اما یواینوست ازاونجایی که سایت خیلی معتبریه و همیشه هم رو قولش بوده و واقعا فکر کاربر بوده قول داده که تا اول ماه سپتامبر این مشکل رو کاملا حل کنه تا کاربران بتونن براحتی به نقل و انتقال پول بطور مستقیم و بدون واسطه بپردازن.
موفق باشید

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1392/05/15 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
این مطلبی که نوشتی با وجود تجربیات زیادی که دارم و با وجود شک و ترید زیادی در در مورد کسب و کارهای اینترنتی در طول این سال ها برام به وجود اومده ولی باز نظرنمو جلب کرد
من از سال 87 فارکس کار می کنم... کنار اون هر روش کسب در آمد دیگه ای را هم امتحان کردم که بعضی هاشون واقعا" در آمد زا بودن
کنجکاو هستم که این روش جالبی که شما معرفی کردی را هم امتحان کنم.. حاضرم زیر مجموعه شما هم بشم....
ولی هر چی سایت را گشتم جایی در مورد 6 سال سابقه سایت پیدا نکردم.. لطفا" در این زمینه کمک کنید...
و لطفا" ایدی یاهتون را هم بزارید تا سوالی اگر داشتم تو چت مطرح کنم
پاسخ : سلام
سابقه سایت رو که صفحه اصلی سایت بزرک نوشته از سال 2007 ولی کلا شما برای پی بردن به سابقه و اطلاعات جامع درمورد یک سایت می تونی از سایت هایی معروف به WHOIS استفاده کنی و اگریک کم زبان انگلیسی بدونی می تونی همه چیز اون سایت رو بکشی بیرون.اینم آدرس یک دونه از اون سایت ها:www.whios.com
آی دی یاهو:pesare_asemooni5000

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/05/14 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

داداش یه حساب بانکی اگه بگی ایرانو تحریم
نکرده باشه و این شرکت هم بتونه بفرسته بهش
من زیر مجموعه ات میشم
150 دلار تو پی پال داشتم بلوکه شد
حوصله ی این بانک و تحریم رو ندارم نه پی پال نه پیزا
یه چیز درست درمون بگو که تو اکسچنگ کردن
راحت باشه اعصاب معصاب ندارم این شرکت هایی
هم که تو ایران پی پال و مستر و... میدن
ارث باباشونو میگیرن الان خودت چه شکلی استفاده می کنی

پاسخ : سلام
ببین دوست من حساب پی پال که معتبرترین حساب آمریکایی هست و درسته ایران رو تحریم کرده اما به راحتی و از طریق ایران می شه جوری واردش شد که اصلا نفهمه شما ایرانی هستی و حساب شما رو مسدود نکنه.
شما اگرقرار باشه توی اینترنت پول مطمئن و درست و حسابی دربیاری باید حتما با حساب پی پال کناربیای و راهی جزاین نداری.چون سایت های معتبر فقط به پی پال و پیزا پرداخت دارن.یادتون نرفته که حساب ایبرتی ریزرو چرا مسدود شد؟؟؟چون معتبر نبود و کارش پولشویی بود.
من و خیلی از دوستان مدت هاست حساب پی پال داریم و هیچ مشکلی نداشته.شما حتما مرتکب اشتباه شدی که حسابت مسدود شده.
واسه یواینوست هم توی آموزش ها نحوه دریافت پول رو کامل توضیح دادم.همچنین عرض کردم که اول سپتامبر یک راه خیلی راحت واسه تبدیل پولتون ایجاد می شه.
موفق باشین

این نظر توسط وحید در تاریخ 1392/05/12 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

ای بابا من خودم 4 ماهه عضو این سایتم.این سایت بهره 60 درصد میده نه 20 درصد تازه برحسب پول ایران بهرش 167 درصد میشه!
الان یه سهامی داره 125 دلار.بهره ی ماهیانش با احتصاب 10 درصد کارمزد سایت ماهی 14.73 دلاره.دلار را اگه 3000 تومان درنظر بگیریم 125دلار میشه 375000 تومان و 14.73 دلار میشه 44190 تومان.حال بانک های ایران با 1 میلیون تومان را با سود 20 درصد میدن ماهی 16438 تومان.حالا توی این سایت ما با حدود یک سوم یک میلیون تومن داریم سودی 2.7 برابر 1 میلیون تومن را میگیریم!پس خواهشا 20 درصدتونو اصلاح کنید.
با تشکر
پاسخ : سلام
عزیزم بانک های ایرانی سالانه 20 درصد سود می دن نه ماهانه.بانک های ایرانی نهایتا به سپرده بلند مدت 5 ساله 2 درصد سود ماهانه می دن.من اینجا گفتم این سایت حداکثرماهی 20 درصد سود میده که می شه سالی 240 درصد.امیدوارم متوجه اشتباهت شده باشی.قبل از اینکه نظر بدی خوب فکر کن.اگه شما 4 ماهه عضوی من 2 ساله این سایت رو می شناسم و 1 ساله توش عضوم و فعالیت جدی دارم.
موفق باشی

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/05/06 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

با سلام خسته نباشید.خودم چون میخوام از لینک شما عضو بشم .چندتا سوال داشتم
من یک پیام در مورد چگونگی نقدکردن فرستاده بودم که با دانلود فایل آموزش کمی از پاسخهامو دریافت کردم.ولی 20 % پورسانت زیاد نیست؟ایا راهی وجود داره که آدم خودش از ایران همچین حسابی داشته باشه وبدون واسطه پولارو دریافت کنه؟بعد باید کارکزارارو برای پولهای درشت محک زد.شما اینکارو کردید؟
پاسخ : سلام
در مورد راه بدون واسطه لطفا به پست بعدی مراجعه کنید:
http://ebiz.rozblog.com/post/12
منظورتون رو اگه درست متوجه شده باشم باید بگم که اینجا تنها جایی هست که می تونید با خیال راحت سرمایه بالا بگذارید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.من هم روز به روز در حال افزایش سرمایه خودم هستم.

این نظر توسط Azarman در تاریخ 1392/04/31 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

با درود و ادب.ممنون از وقتی که میذاری.
ننوشتی ما که از داخل ایران عضو میشیم، می تونیم سودمونو بگیریم؟ چه جوری؟ بعد هم اینکه فعالیت این سایت از نظر دولت جمهوری اسلامی قانونیه؟
اگه امکانش هست موقع جواب گذاشتن یه ایمیل آگاه سازی به ایمیلم هم ارسال کن. بازم ممنون
پاسخ : سلام
خواهش می کنم.
دوست عزیز توی پست زیر و توی آموزش ها نحوه تبدیل سودتون به ریال رو کاملا توضیح دادم.سودتون به راحتی می تونه به ریال تبدیل بشه.از 2 تا لینک زیر استفاده کنید:
http://s3.picofile.com/file/7846465806/naghd_kardane_pool_dar_uinvest.zip.html

http://ebiz.rozblog.com/post/12
دولت تا حالا راجع یه این سایت اظهارنظری نکرده.و نکته مثبتش اینه که این سایت تا الان فیلتر نشده.

این نظر توسط جواد در تاریخ 1392/04/30 و 8:32 دقیقه ارسال شده است

آقا این کار شما بنظر بنده مثل اینکه پولی را در بانک بگذاری و سود ش بخوری است
پاسخ : بله همینه با این تفاوت که بانک در بهترین حالت ماهی 1.5 درصد سود میده ولی اینجا تا ماهی 20 درصد هم سود می ده.
توی بانک مثلا باید پولتو یک یا چند سال بخوابونی و اگر زودترخواستی برداری سودی که گرفتی محاسبه و کم می شه.اینجا هر موقع خواستی سهامتو می فروشی و پولتو می گیری.تازه اگه راهشو بلد باشی می تونی سهامی بخری که قیمتش افزایش پیدا کنه.
لطفا اول راجع به یه چیزی اطلاعات کسب کنید بعد نظر بدین.
ممنون

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1392/04/26 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

سلام منتظر آموزش خرید سهام بودم که زحمتشو کشیدید.
خیلی خیلی آموزش گویا وکاملی بود.امروز هم بعدازاینکه باهاتون تماس گرفتم و 1 ساعت وقتتونو گرفتم واقعا مصمم شدم که درسایت یو اینوست زیرمجموعه شما بشم.بچه ها امیرآقا همه جوره به من کمک و راهنمایی داد،قدرشونو بدونین.تجربه و اطلاعاتشون خیلی بالاست.
من امروز 80 دلار سهام خریدم و تصمیم دارم تا آخر ماه 1000 دلار دیگه تو یواینوست سرمایه گذاری کنم.
مطمئن شدم که یو اینوست سایت خیلی معتبریه،دیگه از باکس و بدقولی هاشون خسته شدم.اکثرباکس ها بعد یه مدتی مشکل دار می شه.دلم می خواد وقت و پولمو جایی بگذارم که مطمئن باشه و پول و زمانم هدرنره.
مطمئن هستم که با کمک شما و سایت یواینوست آینده خیلی خوبی خواهیم داشت.


این نظر توسط jamshid9894868 در تاریخ 1392/04/24 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
از سایت خوبتون کمال تشکر رو دارم وخواستم بگم من همین امروز از طریق سایت شما با سیستم یونیوست آشنا شدم و با فایلهای آموزشی که در اختیارکاربران گذاشته بودید از طریق بنر تبلیغاتی شما ثبت نام کردم و هم اکنون زیر مجموعه شما هستم .با توجه به صحبتهای جناب عالی در رابطه با راهنمایی زیر مجموعه ها و تاکید شما از طریق شما تلفن ،بنده از صبح دوبار تماس گرفتم و یک بارپیامک هم برای شما ارسال کردم ولی متاسفانه تا الان هیچ پاسخی از سوی شما برای من نیامده.خواهش میکنم چون بنده تازه وارد هستم ما رو راهنمایی کنید تا اطمینان ما به شما و سایت شما بیشتر بشه.با تشکر شماره تماس بنده در تلفن جناب عالی،تماس های ناموفق ثبت شده .لطفا با تماس بگیرید
پاسخ : سلام
شرمنده گرفتاربودم نتونستم جواب بدم مجددا تماس بگیرید.
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چقدر به کسب درآمد از طریق اینترنت ایمان دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 191,472