loading...
تجارت الکترونیک
امیر بازدید : 176 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

خدمت همکاران عزیز عرض سلام دارم.این مطلب را  به گزارش سیرتغییرات و آخرین وضعیت یواینوست اختصاص می دهم ودر مطلب بعدی به معرفی ایده جدید سایت بری برداشت درآمد می پردازیم و در انتها نیز پاسخی به چند پرسش متداول خواهیم داد. امیدوارم این مطلب و مطالب بعدی را با دقت مطالعه فرمایید و مورد استفاده شما عزیزان نیز قرار بگیرد.

 

 

بعد از بیش از یک سال  فعالیت بنده و برداشت منظم از طریق لیبرتی رزرو، به یکباره خبر تعطیلی این بانک  آن هم به دلیل پول شویی و برخی دلایل دیگر منتشر شد.در نتیجه بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی دارای حساب در این سایت بانکی مانند بنده دچار ضرر شدیم و بالطبع سایت هایی هم که از این بانک استفاده می کردند نیز متضرر شدند و ازاین جمله می توان از سایت یواینوست نام برد. چند روز بعد از این اتفاق یواینوست در اطلاعیه ای اعلام کرد که این تعطیلی بر روند کاری این شرکت اثری نداشته و این شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در عمل هم این اتفاق افتاد با این توضیح که سایت دیگر درگاهی برای خروج پول نداشت و کاربران هم این انتظار را داشتند که هر چه سریع تر درگاه دیگری از جمله پرفکت مانی، وب مانی و… به این سایت اضافه گردد ولی با کمال تعجب مشاهده شد که سایت در عمل خواهان این اتفاق نیست و برای خود هم دلایل خاصی داشت از جمله این که: هیچ تضمینی نیست که اتفاقی که برای لیبرتی افتاده برای دیگر بانک های اینترنتی هم بیفتد و یا این که از فراهم کردن نقدینگی این بانک ها (ارز این بانک ها) ناتوان است و بعد از چند هفته از تعطیلی لیبرتی قادر به فراهم کردن این نقدینگی نیست و دلایلی دیگر از این دست که خودش مطلب جداگانه ای را می طلبد. یواینوست این وعده را به کاربران می داد که سخت در حال تهیه طرح هایی برای کمک به برداشت کابران هست و در عمل هم طرح هایی ارایه داد که به شرح کوتاهی از هر کدام می پردازیم:

اولین طرح ایجاد بانک اینترنتی متعلق به شرکت های تابعه یواینوست بود.این بانک اینترنتی با نام UPAY تقریبا دو هفته بعد از تعطیلی لیبرتی کار خود را آغاز کرد ولی از آن جایی که نیازمند پروسه طولانی برای این که در سیستم های مالی جای باز کند داشت عملا نمی شد که از آن به عنوان درگاه خروجی سایت یاد کرد.

دومین طرح Financial Partner یا FP بود که تبادلات مالی را میان کاربران سایت شامل می شد، این طرح در ابتدا و به عنوان طرح مقدماتی بد نبود زیرا نیاز های اولیه کاربران را تامین می کرد ولی به مرور زمان کاربران به این نتیجه رسیدند که عملا هیچ پولی از سایت خارج نمی شود و فقط در حال دست به دست شدن است و از طرفی حجم بالای نقدینگی در دست کاربران به تنهایی با این سیستم پاسخگو نبود و این شد که همچنان مشکل برداشت درآمد ها پابرجا ماند…

سومین طرح که در ابتدا سر و صدای زیادی هم به پاکرد، طرح FP-FUND بود.این طرح در روز های اول بسیار خوب ظاهر شد ولی کم کم نقاط ضعفش مشخص شد وآن چنان که باید مفید فایده واقع نشد.

چهارمین طرح که از معرفی آن حدود یک ماه می گذرد و در این یک ماه به نظرم بنده موفق بوده، طرح Obligation نام دارد که در مطلب آینده به معرفی و آموزش آن خواهیم پرداخت. این طرح تاکنون یک بار به صورت تقریبا کامل انجام شده و کاربرانی هم که مشمول این طرح شدند به صورت نسبی موفق به برداشت درآمد خود شده اند و امیدوارم در آینده برداشت ها از این طریق بیش تر شود و تمامی کاربران مشمولش شوند.

با توجه به این برداشت ها، طی هفته های اخیر بهبود نسبی را در وضعیت سایت شاهد هستیم و امید دارم که هر چه زودتر کاربران بتوانند درآمد های خود را برداشت نمایند. سایت با گسترش کار خود و عدم برخورد انفعالی با مشکلات این دیدگاه را به کاربران داده است که قصد فعالیتی دراز مدت را دارد و به امید خدا در آینده ای نزدیک شاهد برداشت های دوستان هم باشیم.

در مطالب قبلی سایت خدمت دوستان عرض کردم که به دلیل آشنایی کم ما ایرانی ها به زبان انگلیسی و تنبلی در درجه دوم، خود را از خواندن اخبار سایت محروم می کنیم و این خود موجب شده که کاربران این  انتظار را تنها از بنده داشته باشند و نتیجه آن هم جز سردرگمی و طرح سوالات بی شماری که در طول روزدر قسمت دیدگاه ها شاهد آن هستیم نیست. بارها خدمت کاربران عرض کردم که به دلیل کمبود وقت و مشغله درسی و کاری قادر به پاسخگویی همه سوالات نیستم و دوباره هم این مطلب را یاداور می شوم و پیشاپیش از دوستان عزیز عذرخواهی می کنم.

اگر اولین مطلبی را که بنده به معرفی و آموزش یواینوست پرداختم را کاملا مطالعه کرده باشید، در آن جا عرض کردم که بنده هم مانند تمامی کاربران اینترنتی با مطالعه و کسب اعتماد بر اساس تجارب شخصی وارد این کار شد ه ام و براساس هدف خیرخواهی هم کابران دیگر را با این شیوه آشنا کرده ام و می کنم و از دوستان خواستم و می خواهم که با علم به اختیاری بودن و تکیه بر ارداه شخصی و قبول تمامی مسئولیت های بعدی تصمیم به عضویت و سرمایه گذاری بگیرید و هیچ اجباری بر این که زیرمجموعه بنده شوید وجود ندارد و بنده در پاسخ به سوالات کاربران چه در زمینه یواینوست و چه در زمینه های دیگر پرسشی مبنی بر این که آیا زیرمجموعه من هستید یا خیر تاکنون مطرح نکرده ام .

در بررسی اجمالی سوالات کاربرا متوجه چند سوال مشترک شدم که جواب آن ها را در زیر خواهم داد:

س) آیا سایت برنامه ای برای به کار گیری درگاه مستقل دارد؟

پ) بنده و یکی از دوستانم شخصا این سوال را در از مدیر این شرکت پرسید ه ایم و پاسخ آن ها این بود که در حال حاضر برنا مه ای برای این موضوع ندارند و به نظر هم نمی آید، در آینده نزدیک شاهد چنین اتفاقی باشیم. ولی خبر خوش این است که  طرح ای جدیدی در آینده نزدیک و به خصوص با نزدیک شدن به کریسمس در نظر گرفته شده است که اطلاعات بنده نیز در همین حد است.

س) آیا شما در حال حاضر کاربران را به سرمایه گذاری در این سایت تشویق می کنید؟

پ) از حدود دو ماه قبل بنده تصمیم گرفتم که تا زمانی که خود راهی مطمئن و دائم برای برداشت پیدا نکردم و یا حداقل برداشت قابل توجه انجام نداده ام، شخصا از ورود سرمایه جدید کاربران خودداری کنم و آن ها را به مطالعه بیش تر شرایط و اخبار سایت و صبر فرا بخوانم. این موضوع را با مطالعه پاسخ نظرات مطالب قبلی کاربران متوجه خواهید شد.ان شالله با برداشت هایی که در آینده نزدیک انجام خواهم داد هم برای برداشت دوستان و هم برای ورود سرمایه کاربران جدید اقدام خواهم کرد.

س)آیا سایت پرداخت وام را متوقف کرده است؟

پ) بلی، پرداخت وام دوره محدودی داشت که به پایان رسیده است

در پایان شما را به مطالعه مطلب بعدی بنده که به معرفی و آموزش طرح جدید برداشت درآمد یوانوست اختصاص دارد و هم حاوی خبر های خوبی است،  دعوت می کنم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چقدر به کسب درآمد از طریق اینترنت ایمان دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 338
  • بازدید کلی : 191,465